Richard Nieuwenhuizen; vittima di a 'mentalità di u vincitore'

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  July 5 2020

Hè cun grande piacè chì scrivu sti articuli per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca u pagamentu per scrive recensioni, a mo opinione nantu à i prudutti hè a mo propria, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finiscite per cumprà qualcosa per mezu di unu di i ligami, possu riceve una cumissione per quessa. Più infurmazione

Dumenica u 2012 di dicembre di u 1, Richard Nieuwenhuizen hè partutu da casa per fighjà a partita di u so figliolu. Ellu hà decisu d'agisce cum'è capimachja per sta partita perchè ùn era probabilmente micca dispunibule cum'è si vede spessu in u football amatoriale. Saria u so ultimu ghjocu perchè unepochi di masci di Nieuw Sloten B17.30 anu trovu necessariu di calci perchè si sentianu svantaggiati durante u ghjocu. Richard Nieuwenhuizen hè cascatu qualchì ora dopu è hè mortu u luni dopu meziornu à XNUMX ore è mezu di sera in u Flevoziekenhuis.

Tuttu u mondu di u football hè scandalizatu. Ognunu ne hà un parè è tuttu u mondu ne hà una suluzione. Certi sò stati pruvati nanzu è altri parenu assai luntani. A pruibizione di i ghjucatori aggressivi da u football era una 'suluzione' cumuna. Questu mi pare esse solu un trattamentu sintomaticu è micca una soluzione strutturale. Ancu l'abolizione di l'offside hè stata argumentata per, dopu tuttu, questa era una grande fonte di frustrazione è assai difficiule da fà rispettà. Inoltre, parechje persone anu subitu cuminciatu à parlà di minuti di silenziu, di bande di dolu è di chjusura di e competizioni à tutti i livelli.

Tutte queste cose ùn vanu solu à risolve nunda. Qualchissia chì hà camminatu in u football amatoriale per un pezzu cunnosce una o più di quelle squadre. E squadre chì strutturalmente causanu prublemi cù un comportamentu aggressivu è un ghjocu mediu / antisportivu. In casu d'un incidente, una tale squadra hè punita da u KNVB è l'annu dopu ghjucate contr'à più o menu a stessa squadra. Esempii di incidenti sò infiniti. Da e piccule cose cum'è calcià a palla o mette la in aria cum'è a manu nantu à un rimpiazzamentu (mentre ancu Stevie Wonder pudia vede chì eri l'ultimu à colpisce a palla) à cose grandi cum'è avvicinassi aggressivamente à un arbitru - o à un lineman .

Puderaghju nome decine di esempi di cumpurtamentu ritardatu perchè sò un arbitru dilettante eiu è sperimentu cose cusì ogni settimana. Per esempiu, aghju avutu parechje volte chì un difensore vene currendu versu mè più di 70 metri per dìmi chì ùn era micca offside. O una palla hè appena bellu arrustita in un pratu dopu chì u fischju hè statu scuppiatu è un vuluntariu pò circà altri quindici minuti. Queste sò e cose menu male ma e piccule cose chì a cumincianu.
Ancu peghju, benintesa, hè u trattamentu aggressivu di e persone in u campu. Per esempiu, oghje ghjornu pare nurmale uttene un rimediu da l'arbitru se ùn site micca d'accordu cun ellu. Cù una o più persone chì correnu cum'è un scemu versu l'arbitru, gesticulendu salvaticamente chì tuttu hè ingiustu. O benintesa dumandendu carte perchè avete pensatu chì qualcosa ùn andava micca bè. In a storia di u football, ci hè statu un arbitru chì hà cambiatu a so decisione da queste persone?

Ciò chì hè necessariu in u football hè un cambiamentu culturale. Tutti questi esempi sò cunsiderati nurmali in u football perchè i zitelli vedenu ancu i so genitori urlà e cose più terribili da a parte. Vedenu ancu u so allenatore rimpruverà l'arbitru quandu fischja per offside. È dopu à a partita si spiega ancu in u spugliataghju chì l'arbitru hè un sumere. Ma tuttu ùn và micca solu in u football amatoriale, in u football prufessiunale vedemu ancu un Suarez ingannà l'arbitru cù falsi feriti è schwalbes. Vidimu chì Kevin Strootman gestisce aggressivamente è salvaticamente versu l'arbitru è dumandendu carte. Si parla bè di questu sottu a vesta di una "mentalità di vincitore". Questa ùn hè micca una mentalità vincente chì hè solu ritardata. Eccu u core di u prublema.

U KNVB o forse ancu a FIFA deve assicurà chì questu ùn sia più cunsideratu nurmale. U comportamentu morbosu deve esse correttu da sopra. U football hè duvutu per una pulitica di tolleranza zero in quantu à l'arbitrazione. Qualchissia cù una grande bocca contr'à a fruntiera o arbitru immediatamente giallu. Questu cunducerà senza dubbitu à una legione di ghjochi abbandunati chì ci sò solu sette omi lasciati nantu à u campu ma cù u tempu ognunu amparerà. Da quì si pò cumincià à custruisce u rispettu per a gestione di a corsa, u vostru avversariu è sè stessu.

Cum'è cù u hockey, una decisione di l'arbitru deve esse presa per avvisu è tutti devenu passà à l'ordine di u ghjornu. Duvete propagà a parolla rispettu è micca solu esse nantu à un badge nantu à a vostra maglia di calciu.

Vogliu augurà a famiglia è l'amichi di Richard Nieuwenhuizen assai forza cù sta perdita.

In questu episodiu di Bureau Sport (marti 8 ghjennaghju 2013) l'arbitru è l'arbitramentu sò discututi. Tutta a trasmissione hè duminata da tuttu ciò chì tocca à questu è naturalmente l'eventi attuali.

Benintesa, u tragicu incidente di l'arbitru Richard Nieuwenhuizen hè discuttu è ancu l'azzione cù a banda di rispettu di l'arbitru Serdar Gözübüyük. I presentatori banderanu ancu una partita di l'arbitru Dick Jol è ci serà una intervista cù l'arbitru Surinamese Enrico Wijngarde.

Fighjate l'episodiu quì:

Uttenite Microsoft SilverlightFighjate u video in altri furmati.

Leghjite puru: u top 9 best hockey heck

Joost Nusselder, u fundatore di referees.eu hè un venditore di cuntenutu, babbu è ama scrive nantu à tutti i tipi di sport, è hà ancu fattu assai sportu per a maiò parte di a so vita. Avà dapoi u 2016, ellu è a so squadra anu creatu articuli di blog utili per aiutà lettori fideli cù e so attività sportive.