Regoli di Conducta in u Sport: Perchè sò cusì impurtanti

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  July 8 2022

Hè cun grande piacè chì scrivu sti articuli per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca u pagamentu per scrive recensioni, a mo opinione nantu à i prudutti hè a mo propria, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finiscite per cumprà qualcosa per mezu di unu di i ligami, possu riceve una cumissione per quessa. Più infurmazione

E regule sportive sò impurtanti perchè assicuranu chì tutti ghjucanu cù e stesse regule. Senza e regule, e situazioni inghjuste si sviluppanu è u ghjocu ùn saria micca ghjustu. Hè per quessa chì e regule sportive sò impurtanti per ogni atleta.

In questu articulu vi spiegheraghju perchè questu hè u casu è quale sò e regule più impurtanti.

Chì sò e regule

Regoli di Conducta in u Sport: U rispettu hè chjave

Reguli di rispettu

Semu tutti rispunsevuli di una bona atmosfera è di u cursu di l'avvenimenti durante a furmazione è i cuncorsi. Hè per quessa hè impurtante chì ci trattimu cun rispettu, rispettu a pruprietà di l'altru è rispettu u nostru ambiente. I ghjuramentu, l'intimidamentu è a minaccia sò assolutamente pruibiti. A viulenza fisica ùn hè micca permessa. Ci vole à rispettà e capacità di tutti è aiutà è sustene l'altri durante e sessioni di furmazione è cuncorsi. Ùn ci hè micca locu per u razzisimu o a discriminazione è duvemu incuragisce a cumunicazione aperta per risolve i prublemi.

Reguli di cumpurtamentu per i facilitatori in u Sport

Per assicurà chì tutti quelli chì participanu à l'associu sportiu sò cuscenti di e regule di cumportamentu, hè impurtante chì queste regule di cumportamentu sò sparte cù i membri, per esempiu via u situ web o riunioni. E regule di cumportamentu, inseme cù e regule di cumportamentu, formanu una guida per l'interazzione trà atleti è coaches.

L'entrenatore deve creà un ambiente è atmosfera in quale l'atleta si senti sicuru. U gestore ùn deve micca toccu à l'Atleta in modu chì l'Atleta perciverà stu toccu cum'è una natura sessuale o erotica. Inoltre, u supervisore deve astenersi da ogni forma di abusu (putere) o fastidiu sessuale versu l'atleta. L'atti sessuali è e relazioni sessuale trà u supervisore è u ghjovanu atleta finu à l'età di sedici anni sò assolutamente pruibiti.

Duranti a furmazione, i cuncorsi è u viaghju, u coach deve trattà l'atleta è u spaziu in quale l'atleta hè cun rispettu. U supervisore hà u duvere di prutezzione di l'atleta contr'à i danni è l'abusu (putere) per via di l'assetamentu sessuale. Inoltre, u supervisore ùn pò micca dà una compensazione materiale o immateriale cù l'apparente intenzione di dumandà qualcosa in ritornu. Inoltre, u Facilitatore ùn pò accettà alcuna ricumpensa finanziaria o rigali da l'Atleta chì sò sproporzionati à a remunerazione abituale.

I reguli basi di rispettu

U rispettu di l'altri

Ci amemu è questu significa chì ci trattemu cun rispettu. Ùn ci gridemu micca l'un à l'altru, ùn ci micca intimidatu, nè minacciamu. A viulenza fisica hè assolutamente micca permessa.

U rispettu di a pruprietà

Tutti avemu pruprietà chì valoremu è cura. Allora rispetteremu sempre a pruprietà di l'altri.

U rispettu di l'ambiente

Semu tutti rispunsevuli di priservà u nostru ambiente. Allora rispetteremu sempre a natura è e persone chì ci circondanu.

U rispettu di a capacità di tutti

Semu tutti unichi è tutti avemu talentu diffirenti. Allora rispetteremu sempre e diverse capacità di tutti.

aiutanu l'altri

Ci aiutemu l'un l'altru durante a furmazione è e competizioni. Ci sustenemu l'un l'altru è assicuratemu chì tutti uttene u megliu da noi stessi.

Una bona atmosfera

Semu tutti rispunsevuli di una bona atmosfera è di u cursu di l'avvenimenti durante a furmazione è i cuncorsi. Allora ci tratteremu sempre cun rispettu.

Nisun razzisimu o discriminazione

U razzismu è a discriminazione ùn anu micca locu in u nostru ambiente. Allora rispetteremu sempre tutti, indipendentemente da u so sfondate.

A cumunicazione aperta

Avemu sempre cumunicà apertamente è onestamente unu cù l'altri. Risolvemu i prublemi parlendu di elli, invece di chjamà l'altri nomi.

Regoli di Conducta per l'Allenatori Sportivi: Ciò chì avete bisognu di sapè

Perchè sò sti reguli impurtanti?

A relazione trà u trainer è l'atleta hè assai impurtante in u sport. Hè per quessa chì u sport urganizatu hà stabilitu regule di cumportamentu. Queste regule di cumpurtamentu indicanu induve si trovanu e fruntiere in u cuntattu trà u coach è l'atleta. I figuri mostranu chì i perpetratori sò soprattuttu cunsiglieri è vittimi sò soprattuttu atleti. Per annunzià sti reguli di cumportamentu, un club di sport mostra chì travaglia in a lotta contru à l'assetamentu sessuale.

U Code of Conduct for Coaches in Sport

Quì sottu truverete una panoramica di u "Codice di cumportamentu per i supervisori in u sportu" stabilitu in u sportu urganizatu:

  • L'entrenatore deve furnisce un ambiente è una atmosfera in quale l'atleta si pò sentu sicuru.
  • L'entrenatore s'astenisce di trattà l'atleta in una manera chì affetta a dignità di l'atleta, è di penetrà più in a vita privata di l'atleta chì hè necessariu in u cuntestu di u sport.
  • U supervisore si ritira da ogni forma di abusu (putere) o Harassment sessuale versu l'atleta.
  • L'atti sessuale è e relazioni sessuale trà u supervisore è u ghjovanu atleta finu à l'età di sedici anni ùn sò micca permessi in alcuna circustanza è sò cunsiderati cum'è abusu sessuale.
  • U gestore ùn deve micca toccu à l'Atleta in modu chì l'Atleta è / o u gestore pò esse ragiunate chì percive stu toccu cum'è di natura sessuale o erotica, cum'è solitu esse u casu cù u toccu deliberatu di i genitali, i glutei è i petti.
  • U supervisore si astena da l'intimità sessuale (verbale) per ogni mezzu di cumunicazione.
  • Durante a furmazione (stage), cuncorsi è viaghji, u supervisore trattarà l'atleta è a stanza in quale si trova l'atleta, cum'è u vestitori o a stanza di l'hotel, cun rispettu.
  • U supervisore hà u duvere - in quantu hè in u so putere - di prutege l'atleta da danni è (putere) abusu per via di Harassment Sexual.
  • U supervisore ùn darà à l'atleta alcuna compensazione (im)materiale cù l'apparente intenzione di dumandà qualcosa in ritornu. U supervisore ùn accetta ancu alcuna ricumpensa finanziaria o rigali da l'atleta chì sò sproporzionati à a remunerazione abituale o accordata.
  • U facilitatore hà da assicurà attivamente chì queste regule sò osservate da tutti quelli implicati cù l'atleta. Se u supervisore signala un cumpurtamentu chì ùn hè micca in cunfurmità cù queste regule di cumportamentu, hà da piglià l'azzione (s) necessaria.
  • In quelli casi per i quali e regule di cumportamentu ùn furnisce micca (direttamenti), hè a rispunsabilità di u supervisore per agisce in u spiritu di questu.

Hè impurtante chì tutti quelli chì participanu à l'associu sportiu sò cuscenti di sti reguli di cumportamentu. Queste regule - supplementate da e regule di cumportamentu - formanu una guida per l'interazzione trà atleti è coaches. Se una o più regule di cumportamentu sò violate, i prucessi disciplinari cù sanzioni disciplinari ponu seguità da l'associazione sportiva. Allora s'è vo site un supervisore, hè impurtante chì cunnosce queste regule è agisce secondu.

Cum'è un genitore pudete migliurà l'esperienza di cricket di u vostru zitellu

Tutti vulemu chì i nostri figlioli piacenu à ghjucà à cricket. Ma cum'è un genitore, hè qualchì volta difficiuli di lascià i vostri figlioli gode di u ghjocu senza voi interferiscenu. Fortunatamente, avemu uni pochi di cunsiglii chì ponu aiutà à migliurà l'esperienza di cricket di u vostru zitellu.

Incuraghjenu pusitivu

Siate pusitivu è dà u vostru zitellu incuragisce. I zitelli ùn piace micca chì i genitori gridanu à u cunfini o chjamanu direzzione à a gabbia. È ùn vi scurdate micca chì i zitelli anu preferitu ghjucà cù una squadra persa chì manca u so turnu è pusà nantu à u bancu di una squadra vincitrice.

Mantene divertente

Hè impurtante chì u vostru zitellu hà divertitu mentre ghjucanu à cricket. Incuragisce u vostru zitellu à ghjucà secondu e regule è ghjucà sport. Enfatizà u piacè è u sforzu di u vostru zitellu durante u ghjocu, senza vince o perde.

Rispetta i coach

Rispettate e decisioni di coaches, supervisori è arbitri. Lasciate u coaching à l'entrenatore è ùn gridate micca direzzione à u vostru zitellu da u latu. Mostra l'apprezzazione à tutti l'entrenatori voluntarii, arbitri è facilitatori. Senza elli, u vostru zitellu ùn pò micca fà sport.

Migliurà l'ambiente

Sò rispunsevuli di un ambiente sportiu pusitivu è sicuru per u vostru zitellu. A viulenza verbale è fisica o rimarche disprezzanti ùn appartene micca in ogni locu, cumpresu u sport. Rispettate i diritti, a dignità è u valore di ogni individuu, indipendentemente da u so sessu, sfondate culturale, religione o capacità.

Se seguite sti cunsiglii, u vostru zitellu hà da piacè di ghjucà à cricket. E quale sà, forse u vostru zitellu diventerà u prossimu Tendulkar!

Cumu ponu i club sportivi prevene un cumpurtamentu indesevule?

Corsi di driver

L'amministratori di i club sportivi ponu piglià corsi per amparà cumu prumove una cultura sportiva positiva. Pensate à cunsiglii nantu à cumu parlà cù i membri di u vostru club.

Guida per i formatori è i supervisori

I formatori voluntarii (giovani) è i supervisori di squadra senza furmazione ponu riceve guida. Micca solu per fà u sportu più divertente, ma ancu per trasfiriri a cunniscenza è a tecnica di u sport. Ricevenu sta guida, per esempiu, da i coach sportivi di quartieri chì sò furmatu da cumune o associi sportivi.

Cambiamenti in e regule di u ghjocu

Facendu facili aghjustamenti à e regule di u ghjocu, pudemu assicurà chì a vittoria hè menu impurtante chè divertisce. Per esempiu, ùn pubblicà più risultati è rende cusì u sportu menu cumpetitivu. U KNVB hà digià fattu questu in u football di ghjuventù finu à 10 anni.

Chjave

E regule sò impurtanti per tutti quelli chì participanu à u sport. Aiutanu à creà un ambiente sicuru è rispettu in quale tutti si sentenu còmode. E regule sò quì per assicurà chì tutti aderiscenu à i stessi standard è chì ùn ci hè micca situazione indesiderata.

I reguli basi sò : u rispettu di l'altri, di a pruprietà di l'altri è di l'ambiente ; senza ghjuramentu, bullying o minaccia; senza viulenza fisica; rispettu di a "capacità" di tutti; aiutu è sustegnu durante a furmazione è i cuncorsi; senza razzisimu o discriminazione; cumunicazione aperta è risolve i prublemi parlendu di elli.

Inoltre, i supervisori in u sportu anu ancu e so regule di cumportamentu. Queste regule indicanu induve si trovanu e fruntiere in u cuntattu trà u coach è l'atleta. Sò esigibili è se una o più regule di cumportamentu sò violate, i prucessi disciplinari cù sanzioni disciplinari ponu seguità da l'associazione sportiva.

E regule di cumportamentu per i supervisori in u sport includenu: assicurà un ambiente sicuru; senza abusu di putere o fastidiu sessuale; senza atti sessuale o rilazioni cù ghjovani atleti finu à l'età di sedici anni; senza intimità sessuale; trattà l'atleta è u spaziu in quale l'atleta hè in una manera riservata è rispettuosa; prutezzione contra danni è (putere) abusu cum'è u risultatu di fastidiu sessuale.

Joost Nusselder, u fundatore di referees.eu hè un venditore di cuntenutu, babbu è ama scrive nantu à tutti i tipi di sport, è hà ancu fattu assai sportu per a maiò parte di a so vita. Avà dapoi u 2016, ellu è a so squadra anu creatu articuli di blog utili per aiutà lettori fideli cù e so attività sportive.