Vestiti di boxe, scarpi è reguli: eccu ciò chì duvete sapè

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  July 5 2020

Hè cun grande piacè chì scrivu sti articuli per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca u pagamentu per scrive recensioni, a mo opinione nantu à i prudutti hè a mo propria, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finiscite per cumprà qualcosa per mezu di unu di i ligami, possu riceve una cumissione per quessa. Più infurmazione

Avete ancu bisognu di vestiti per u pugilatu. I scarpi adatti per esse agili è i vestiti adatti per ùn entre in strada.

È chì avete bisognu di sapè nantu à e regule? I nostri arbitri vi purteranu in i migliori cunsiglii.

vestiti, scarpi è reguli di pugilatu

Eccu Renato chì spiega e 3 tecniche basiche di pugilatu:

Chì vestiti devu avè per u pugilatu?

Quandu pugilate di solitu porti una camicia senza maniche è shorts ragionevuli. Sò sempre assai impressiunatu cù l'aspettu è u tessutu di RDX Sports panni:

Shorts sportivi RDX

Più pantaloni

Adidas hà belle camicie:

Abbigliamento di boxe Adidas

Vede più imagine

scarpi di pugilatu

I scarpi di pugilatu sò unu di l'attrezzatura di pugilatu più impurtante è persunale. Probabilmente u secondu pezzu più impurtante di attrezzi dopu i vostri guanti di pugilatu.

E stivali di pugilatu vi aiutanu à movesi cù un cuntrollu assolutu, dendu un travagliu esplosivu di pedi è tappe ancurate.

Ùn hè micca piace cumprà un paghju di scarpi da tennis.

I migliori scarpi di pugilatu si sentenu leggeri, comodi (cum'è guanti persunalizati per i vostri pedi) è vi aiutanu à diventà unu cù a tela.

I peghju scarpi di pugilatu si sentenu cum'è un materiale stranu sottu, cù grumi strani è curve chì ùn si muffanu à i pedi.

E dopu ci hè a materia di qualità è caratteristiche. Certi duranu più di l'altri. Certi sò più comodi, più sicuri è più faciuli da aduprà chè l'altri.

Questa hè a mo sperienza cù e marche di scarpe di pugilatu più famose!

1. PIÙ POPULARI - Adidas

Adidas hè una marca superiore per i scarpi di boxe chì preferiscu aduprà. Ùn adupru micca Adidas perchè si sente diversu da Nike. Ùn hè micca chì Nike sia male, solu chì si senti diversu è stranu perchè hè menu cunnisciutu.

Forse questu hà da fà cù u fattu chì portu scarpe Nike menu spessu ch'è Adidas. Un'altra cosa chì diceraghju hè chì Adidas hè probabilmente più pupulare in Europa.

M'arricordu chì quandu eru andatu in butteghe sportive in Germania, vedu spessu più guanti di boxe Adidas è attrezzature di boxe chè Nike. In America, per esempiu, questu hè diversu.

Per esempiu, i più boni scarpi chì aghju da sceglie sò:

Scarpe da boxe Adidas

Vede più scarpe di boxe da Adidas

2. Marche POPULARI - Greenhill

Queste sò e marche di secondu livellu per i scarpi di boxe in u mercatu. Probabilmente sò di alta qualità è bellu cuncepiti cum'è Adidas, ma micca cusì populari. Hè da solu per u marketing è a ricunniscenza di marca / fiducia solu? O hè qualcosa d'altru?

Green Hill hè in ogni casu una marca superiore. Pensu chì sò fatti abbastanza bè, più duranu assai tempu.

Ùn mi piace micca u modu chì mi sentia nantu à i mo pedi quandu aghju urdinatu a mo prima coppia, è avete veramente bisognu di cumprà questi una dimensione più grande di quella chì avete abituatu. Ma sò scarpi fini è resistenti.

A migliore esecuzione sò queste Scarpa da boxe Green Hill 1521:

Scarpa da boxe Green Hill 1521

Vede più imagine

Q: Chì pezzu di attrezzatura di pugilatu hè spessu trascuratu da i principianti?

A: Iè, sò scarpi di boxe!

Perchè i principianti sò particularmente cusì resistenti quandu si tratta di cumprà scarpi di boxe?

Ebbè, ùn volenu micca spende soldi, ùn vedenu alcun benefiziu, è pensanu chì ponu aduprà solu altre scarpe atletiche (corsa / basket / allenatori).

Ebbè, ùn vi cunsigliu micca. È sò quì per spiegà vi tutti i vantaghji di purtassi scarpi di boxe adatti da a nostra cumpetenza cum'è arbitri.

Avvanzi di purtassi scarpi di pugilatu

Sò chì assai di voi piaci à inizià a boxe aduprendu altri scarpi sportivi fatti per a corsa, u basket o altri sporti.

A vi possu dì avà, ùn hè micca listessa.

U vistitu di scarpi di pugilatu veri face una grande sfarenza in e vostre prestazioni.

In fatti, hè probabilmente unu di i modi più faciuli per migliurà istantaneamente e prestazioni di un pugile chì principia - mette scarpi veri di boxe nantu à i so pedi.

Un bonu paru di scarpi di pugilatu migliora u cunfortu, a mobilità, a velocità è a putenza. Hè veramente cusì simplice.

Una scarpa fatta per u pugilatu vi permette di stà cunfortu in pusizioni è posture di pugilatu, è di move a manera chì si move un pugile.

È quandu pudete spustà megliu, avete più velocità è più putenza.

U vestitu di scarpi di pugilatu migliora u cunfortu, a mobilità, a velocità è a putenza.

Parechji di voi seranu tentati à fà ciò ch'e aghju fattu, chì ùn hè micca veramente cumprà stivali di pugilatu finu à qualchì tempu dopu, finu à diventà più seriu, ma ùn vi goderete micca quantu piacevule di portà stivali di pugilatu veri.

I vostri pedi si sentenu tantu più leggeri è vi muvite cù tanta più agilità È sustegnu mentre saltate intornu à u ring di pugilatu, schivendu ganci è croci.

Basta à pruvà la per vede ciò chì vogliu dì.

Caratteristiche impurtanti di Bonu Calzature di Boxe

1. Grip & Pivot

Questa hè probabilmente a caratteristica più impurtante è distintiva di i scarpi di pugilatu, a so capacità di afferrà a terra in modu chì i vostri pedi ùn scorrini micca quandu si trasferisce a putenza ... ma in listessu tempu vi permettenu sempre di girà per pudè espulsà spinte di putenza o fà manovre tipiche di travagliu di pedi per luttà.

Truverete chì e scarpe chì ùn sò micca di boxe sò abbastanza terribili quandu si tratta di dalli una presa è una torcia.

A manera chì e scarpe non pugilate sò furmate in a parte anteriore pò oscillà un pocu scomoda è ancu chì e scarpe non pugilate sò o troppu scivolose (ùn ti danu micca abbastanza presa) o ti danu troppu presa (rendendu difficiule da girà ).

Alcuni cumbattenti preferenu una scarpa chì si mette veramente è ùn li importa micca se hè un pocu più difficiule di girà.

Certi preferenu una scarpa più liscia è chì pò girà faciule, ancu s'ella hà un pocu menu di presa.

U bilanciu perfettu per mè hè quandu a scarpa hà abbastanza presa per furnisce stabilità durante u trasferimentu di putenza è si gira abbastanza facilmente, mentre stà sempre cunnessu à a terra.

In verità odiu quandu e scarpe anu troppu presa perchè chì mi pò scappà.

I vostri scarpi di pugilatu devenu furnisce una presa abbastanza per a stabilità,
mentre pudendu sempre girà facilmente.

2. Custruzzione è struttura unica

Avà vene a seconda caratteristica più impurtante di e scarpe di pugilatu, a manera chì a sola (u fondu di a scarpa) hè custruita.

U modu in chì e vostre sole sò custruite pò influenzà a vostra capacità di equilibriu, muvimentu, girata è greva.

Prima, à l'internu ... e piante devenu esse còmode è permettenu di bilancià.

Ùn bisogna micca à sente chì u vostru assi sia fora di equilibriu quandu site in i vostri scarpi di boxe. Ùn duvete ancu sente chì e scarpe furzanu i vostri pedi à inclinassi leggermente versu l'esternu o l'internu.

Sarete surpresu quantu hè cumunu stu prublema. Se e solette si sentenu strane o vi dighjà staccanu, vi puderete rimpiazzà cù solette persunalizate ... forse micca.

A prossima cosa hè di avè una sensazione per u spessore di a sola (a parte inferiore esterna).

  • Qualchì tippu li piace una sola più fina per pudè sente di più a terra. Pudete senti più agile è più liggeru in questu modu.
  • Alcuni tippi piaciunu una sola più spessa, vi sentite menu terrenu, ma forse più putente. Duvete pruvà per vede ciò chì vogliu dì.

Personalmente mi piace una sola più fina è mi sentu più putente cun ella. Aghju nutatu chì e sole più sottili ponu stancà i vostri pedi più veloci per via di menu sustegnu. (Hè simile à cume quelle scarpe Vibram Five Finger danu à i vostri piedi un allenamentu in più.)

Ma dinò, i mo pedi sò forti, ben cundiziunati è quellu "travagliu in più" ùn m'ha mai disturbatu. Per un principiante ponu fà a differenza, ma vi abituate cun elli rapidamente.

Ciò chì ùn vulete micca hè una sola chì hè troppu spessa per chì ti senti troppu allentatu da a terra, questu hè cumunu cù parechje scarpe chì ùn sò micca pugilate.

Calzature fatte per u basket avè tuttu questu ammortizzamentu in a sola chì impedisce di cunnessione à terra per a massima putenza.

Puderete ancu rimarcà chì e scarpe chì ùn sò micca pugilate (è certe volte ancu qualchì scarpa pugilata) anu un taccu alzatu chì pò impedisce di stà à pusà per a putenza massima nant'à i vostri pugni. (Certe volte duvete esse capace di pusà nantu à i vostri tacchi per u massimu trasferimentu di putenza, o per spinghje un avversariu indietro.)

Un'altra cosa hè a struttura esterna di u fondu di a scarpa.

Qualchidunu di voi pò piace una superficia più piatta induve si sente chì site stante direttamente in terra.

Ognunu di voi pò piacè e sporgenze o i picculi sbocchi (sorta di tacchetti di calciu) perchè si sente chì hà più presa.

Personalmente mi piace un fondu piattu. Odiu i colpi perchè mi face sente di più da terra è ancu chì aghju menu equilibriu quandu sò solu in piedi.

I bumps mi facenu ancu sentì cum'è se stessi nantu à e rocce (fastidiosu). Tenite à mente chì aghju i pedi larghi allora mi puderianu piacè e gobbe s'elli sò disposti per pedi più larghi.

L'ultima cosa da nutà hè a custruzzione di a punta è u calcagnu. Qualchidunu di voi pò piace una scarpa induve a sola cresce è copre e zone di u dittu è di u taccu.

Questu permette à a scarpa di sentasi più resistente è generalmente si sente grippy.

Alcuni di voi puderete preferisce induve a sola hè solu in fondu è e zone di u dittu è di u taccu sò circundate da a parte superiore dolce, questu si sente più liggeru, più mobile o più comodu.

E vostre sole di scarpi di boxe devenu permette di sentesi equilibrati è leggeri.

3. Pesu è spessore

A sensazione generale di a vostra scarpa deve avè un pesu è un spessore desiderati. Per mè, a sensazione di pesu è spessore hè determinata da u materiale adupratu è a mobilità permessa.

Una sensazione di leggerezza vene da una suola più ligera è più fina, una parte superiore più leggera è più fina è assai libertà in e caviglie.

U mumentu chì a scarpa cumencia à aghjunghje una sola più spessa, o assai tessutu è materiale superiore, o limitendu u muvimentu di a caviglia, a scarpa diventa più pesante.

Duvete esse grassi è pesanti o magri è leggeri? Questu hè veramente à voi. Una scarpa leggera è più fina si senterà più agile è forse più putente quandu vulete sente a terra.

Una scarpa più spessa è più pesante pò esse più supportiva è ancu più putente perchè pensate chì unisce u vostru ghjinochju, a caviglia è u pede cun ogni muvimentu.

Quelli chì amanu i scarpi più leggeri si lagneranu chì una scarpa più spessa è più pesante hè restrittiva è / o rallenta a velocità di u pede.

A to scarpa di pugilatu duveria sentasi abbastanza fina per esse ligera è agile, abbastanza spessa per sustene u trasferimentu di putenza.

4. Altezza è sustegnu à a caviglia

Unu di i travaglii più impurtanti di una scarpa di pugilatu hè di prutege e to caviglie.

Cum'è a sapete dighjà, e ferite à a caviglia sò cumune in i sport induve saltate intornu, cambiendu spessu di pusizione è furzendu costantemente e to caviglie da tutte e direzzioni.

U pugilatu pò sicuramente mette qualchì pressione nantu à e vostre cavichje è e so ghjinochje, secondu u vostru stile di lotta.

Avete 3 scelte di altezze di scarpi in pugilatu - BASSA, MEDIA è ALTA.

I cimi bassi vanu circa quant'è e cavichje. I scarpi mid-high vanu uni pochi centimetri più alti di quessa, è e cime alte ghjunghjenu quasi à i vostri vitelli.

A saviezza cunvinziunale sustene, "più alta hè a scarpa, più u sustegnu di a caviglia si ottiene".

Allora se vulete assai supportu à a caviglia, uttene e cime alte. Se vulete assai mobilità, uttene e cime basse in modu chì e vostre caviglie anu più libertà di muvimentu.

Questu hà assai da fà cù cume sò fatte e vostre articolazioni. Sè site una di quelle persone chì distorsionanu e so caviglie ogni tantu, duverete probabilmente andà cù e note alte.

Hà assai da fà cù a genetica, u stilu di lotta è e preferenze persunale. Aghju forti caviglie è amu e cime basse.

Ci hè parechje cose addiziunali da cunsiderà. Prima, i cimi bassi venenu in diverse gamme "bassu".

Alcune sò sottu à a caviglia, alcune sò ghjustu nantu à a caviglia, è alcune sò ancu sopra a caviglia. Mentre chì questu pò o ùn importa micca in termini di supportu à a caviglia, si sentenu assai diversi.

Dunque, ancu se vulete bassu, vi cunsigliu di pruvà e diverse gamme di cime basse se vulete esse perfezionista.

Quandu si tratta di high-tops, duvete sapè chì i mudelli differenti si adattanu in modu diversu.

Alcuni cimi alti ponu sentasi troppu allentati à e caviglie (ancu micca abbastanza supportu à a caviglia), mentre altri ponu sentirsi troppu allentati à i stinchi inferiori (mancanza di supportu o sentenu irritanti).

Alcuni ponu esse fastidiosi o restrittivi per u vostru musculu di u vitellu. Arricurdatevi chì ogni corpu hè diversu.

Alcuni di voi anu gambe più lunghe o più corte, gambe più spesse o più sottili, vitelli più spessi o più sottili, diverse caviglie sò custruite o portanu calzini più fini o più spessi.

Tutte queste cose anu un effettu.

I vostri stivali di pugilatu devenu sentesi mobili, puru furnendu solu sustegnu per forza è sicurezza.

Aghju trovu chì i cimi alti ùn sò micca solu boni per u sustegnu à a caviglia, ma ponu ancu rendervi più putente quandu lanciate pugni.

Ùn pensu micca chì sia tantu chì a scarpa ti sustene in realtà è ti rende più putente. A mo teoria hè chì, perchè a scarpa hè più grande è tocca più di a vostra gamba, diventate più cusciente di tutta a gamba inferiore è muvete più di u vostru corpu inseme, chì vi dà dunque più forza è sustegnu.

Mi sentu cum'è i tippi cun cime alti sò menu propensi à saltà intornu in posture strane eccessivamente fibbiate o torte (perchè e scarpe sò menu comode quandu sì) è cusì e so gambe sò più propensi à esse in pusizioni chì danu più equilibriu è putere .

5. Cunfortu è larghezza

U cunfortu è a larghezza sò una questione di preferenza persunale. Sapete ciò chì si sente bè per voi pruvendu diverse paia di scarpi.

U mo suggerimentu?

Dumandate à i vostri amichi in a palestra di pugilatu lucale se pudete mette i pedi in a so scarpa. Puderete prestu à grattà marche è materiali chì vi sentenu irritanti.

I materiali aduprati è cume sò incollati o incollati anu u più grande impattu annantu à u cunfortu se mi dumandate.

Alcuni materiali ponu esse un fastidiu o sentenu chì restringenu i vostri pedi, cume a scarpa chì ùn vole micca sparghje o piegà e gambe o spinghje a terra à l'angulu desideratu.

Alcune scarpe ponu pizzicà i vostri pedi à u cunfortu davanti (cusì ùn pudete micca sprime e palle di i vostri pedi comodamente) o pincianu in u spinu è vi danu vesciche. O ancu e sulette ponu causà vesciche.

Per mè, u prublema più grande quandu compra i scarpi hè a larghezza. Aghju i pedi super larghi è se portu scarpi troppu stretti ùn mi spingenu micca i pedi da a terra per una stabilità massima.

Mi sentu ancu chì aghju menu equilibriu perchè a scarpa sottu à u mo pede hè più stretta di u pede stessu.

Aghju imaginatu chì u cuntrariu puderia ancu esse veru, se i vostri pedi sò troppu stretti vorrete una scarpa chì sia simile in forma o almenu abbia lacci chì pudete mette sopra o altrimenti i vostri pedi o dita averanu troppu stanza quì .

A vostra scarpa duveria adattassi bè è cunfortu,
senza restringe u muvimentu nè causà vesciche.

6. Qualità

Naturalmente, a qualità hè assai impurtante. Vulete chì i vostri scarpi duranu un pocu. Sempre chì aduprate una scarpa di marca, sarete probabilmente bè cù questu.

Se vulete ispezionà una scarpa per vede induve a qualità importa u più diceraghju chì hè per assicurassi chì a sola sia ben custruita è chì u fondu di a scarpa ùn sembra micca usà cum'è a scarpa s'usura.

Se sì, pudete aduprà Shoe Goo o purtallu in un negozio di riparazione di scarpe per incollallu torna.

Quali scarpi di boxe sò i più populari in palestre?

I scarpi di pugilatu i più pupulari

Nike, Reebok è Adidas seranu sempre i più pupulari (Nike hè sempre assai più pupulare ch'è l'altri dui). Se queste duie marche ùn vi cunvenenu, pruvate à andà per Rival.

Se vulete spende assai soldi in attrezzi persunalizati, pruvate Grant. Asics è Rival ponu ancu esse vistu ancu. Pensu chì Rival hè più pupulare secondu induve andate.

Aghju a sensazione chì solu i dilettanti è i tippi più chjuchi purteranu scarpi bassi.

I ragazzi più grandi è i ragazzi più grandi tendenu à andà per cime mediche o alte. Aghju rimarcatu ancu chì Adidas (se i vedi) hè più spessu purtata da i cumbattenti esperti, micca tantu da i principianti.

I prufessiunali è i dilettanti sperimentati sò più propensi à purtà tops. S'ellu vi importa, diceraghju chì circa u 80% di i pugilati prufessiunali portanu scarpe di boxe Adidas med-top, l'altru 20% portanu tops Adidas.

DUMANDA: Pudete aduprà scarpi di lotta per u pugilatu?

Iè! Parechji cumbattenti portanu scarpi di lotta per u pugilatu.

Tuttavia, aghju intesu dì chì e scarpe di lotta ponu esse aduprate per u pugilatu, ma u reversu ùn hè micca cunsigliatu.

Ùn l'aghju mai pruvatu è imaginu chì sarebbe bè tenendu in contu quantu sò simili i scarpi di salsiccia à i scarpi di pugilatu.

Immaginate chì e scarpe di lotta abbianu probabilmente più presa nantu à i bordi esterni di e scarpe di pugilatu è sò custruite per esse più durevuli postu chì u sportu vi hà scrambulatu in terra à tutti l'anguli.

Mentre a pugilata hè principalmente in i vostri pedi, i stivali di pugilatu ponu esse custruiti di più per esse leggeri piuttostu cà per una piena durabilità à 360 gradi.

Aghju ancu intesu dì chì e scarpe di lotta anu un pocu di più presa di e scarpe di pugilatu (chì pò esse male per i punti di pivot).

Noterete ancu chì i mudelli di scarpi seranu venduti sia per a lotta sia per a boxe.

Ma attenti chì, se andate à cumprà costumi di salsiccia in ligna, leghjite e riviste per assicurassi chì ponu corre è / o chì i pugilatori li usanu cù successu.

Leghjite puru: i migliori stinchi per u kickboxing è altre piste di lotta

L'ARBITRU PROFESSIONALE DI BOXING: Quandu va bè di piantà una partita?

Avà hè ora di alcune di e regule, cose chì sia cumbattenti sia arbitri anu bisognu di cunsiderà.

Quandu un arbitru deve piantà o ùn piantà sò e decisioni più difficiuli è critiche chì un arbitru deve fà in u ring.

S'ellu hè fattu troppu prestu, l'evenimentu hè cumpletamente curruttu. S'ellu hè fattu troppu pianu, u pugile puderia esse feritu seriamente o tombu. Hè spessu assai più difficiule cà per esempiu Jiu Jitsu.

Solu u bon ghjudiziu è l'esperienza di l'anellu ponu aiutà un arbitru à piglià queste decisioni currettamente.

E regule generali di a pugilata è ancu tutte e regule urganizate dicenu chì un pugile hè cunsideratu scunfittu se una parte diversa da a sola di i pedi tocca a tela quandu hè stata colpita da un colpu legale.

Pò esse ancu cunsideratu appesu impotente à e corde per via di un colpu legale; o, se hè colpitu da un colpu legale, solu e corde l'anu impeditu d'esse tombu.

In certi casi, i pugilatori sò visti gravemente feriti pigliendu pugni ripetuti nantu à e corde o colpiti duramente cù pugni è saltendu e corde è i colpi ùn sò micca menzionati.

L'arbitri tendenu à nominà solu abbattimenti chiari è evidenti.

Tuttavia, in i casi in cui un pugile hè colpitu duramente è tenutu da e corde, è a so risposta hè scarsa, una chjama à colpu pò esse adatta.

In questi rari casi, a regula di esclusione di a regula ùn hè micca applicata in modu coerente o adeguatu.

L'arbitri devenu leghje attentamente a regula di knockdown in quantu pò applicà à queste situazioni specifiche è se fighjate a boxe in televisione, cercate.

Quista pò aiutà à determinà questi casi "down" non convenzionali quandu site in u ring.

Benintesa, ci vole assai buntà, cunniscenze è coraggi per fà queste chjamate, ma ùn fà micca queste chjamate à i tempi ghjusti in i casi giusti, rari quantunque sò, hè dannusu per a salute di un pugile.

Queste decisioni dure chì ponu determinà u vincitore di un giru s'assumiglianu à quelle di un ghjudice chì attribuisce un giru 10-8 senza un abbattimentu.

Mentre apparentemente micca cunvenziunale o incorrettu per i passiunati di i tempi antichi, u fattu hè chì ci hè una differenza trà un giru di 10-9 di rutina è un giru in chì un pugile hè assai sturditu, forse ancu tenutu da e corde, senza falà.; è un arbitru ùn dichjara micca tombu.

Sì site un pugile, chì giru li piacerebbe di più esse nantu à a fine vittoria? A rutina 10-9 o l'ultimu? Altra dumanda, quale hà vintu u giru più chjaramente?

E risposte sò evidenti.

Sta filusufia ùn prumove in alcun modu un conte di ottu standing in boxe prufessiunale. Sò cunvintu chì ùn ci hè micca piazza per un conte di ottu standing in boxe prufessiunale.

Un conte di ottu permanente hè una situazione completamente diversa da quella chì discurremu.

L'arbitri devenu pagà una attenzione particulare à un pugile chì culpisce a corda.

In generale, ùn ci hè micca ottu cunti, ma cum'è menzionatu prima. "... s'ellu pende impotente à e corde" ... o se ... "solu e corde u trattenenu dopu avè ricevutu un colpu (i)" ... hè un abbattimentu legittimu.

Questu hè un compitu difficiule da fà. Holyfield-Cooper è più recentemente Casamayor-Santana sò uni pochi di casi induve queste chjamate sò state fatte currettamente.

In i dui casi, questa azzione arbitrale hà assicuratu chì a lotta sia ben sviluppata.

U mancatu di fà sta chjama averia causatu un arrestu prematuru o un attaccu viziosu nantu à e corde postu chì nimu di i pugilisti coinvolti l'averebbe faciule.

Semplicemente, anu subitu colpi duri è sò stati tenuti da e corde. Sì e corde ùn eranu micca state quì, serianu sicuramente calate.

Populare o micca, hè a regula ùn importa ciò chì qualcunu dice.

Stà attenti è cuscenti chì e linee guida sopra sò a regula per un abbattimentu. Ci sò per sicurezza è per aiutà à determinà un vincitore.

Se un arbitru decide di guvernà un abbattimentu quandu u pugile hè appesu à e corde o hè statu battutu è solu e corde u tenenu, deve esse assolutamente sicuru chì a regula si applichi esattamente à a situazione.

CUNTI OBBLIGATORI

Quandu si principia un conteghju, compie u conte à menu chì u pugile abbia bisognu d'assistenza medica immediata. Dà à u pugile a pussibilità di ricuperà è datevi a possibilità di valutallu cumpletamente.

Ancu una volta, à menu chì ùn sia chjaru chì u pugile abbia bisognu d'assistenza medica immediata.

L'arbitru deve pagà assai attenzione à tutti i colpi. Alcune situazioni richiedenu più attenzione.

Sò:

  1. U pugile scende forte è colpisce u ritornu di a so testa nantu à a tela. U colpu di a tela in questu modu aumenta assai u risicu di ferita.
  2. 2. U pugile scende prima in faccia. Questa risposta evidente, innaturale per esse sculacciata mostra una perdita completa di cuntrollu musculare. Quandu un pugile sparisce cusì, a partita hè probabilmente finita.
  3. 3. Quandu u collu di u pugile tocca i funi di u fondu o di u mezu quand'ellu casca torna è poi rimbalza.
  4. 4. U pugile discende è durante u vostru contu si ne fala di novu senza piglià un altru colpu.

PROCEDURI PER UN CUMPAGNU

L'arbitri sò diversi è micca tutti i knockdowns sò listessi. Cù questu in mente, eccu alcune tecniche di basa chì l'arbitri devenu seguità in casu di un abbattimentu:

  1. Sposta u pugile chì hà marcatu u knockdown in u più luntanu angulu neutru.
  2. 2. Uttenite u conte da u ghjudice.
  3. 3. Piazzatevi cusì da pudè fighjà nantu à u pugile abbassatu, l'altru pugile è u ghjudice di u knockdown è u cronometristu.
  4. 4. Conta à voce alta è succintamente mentre gestisci i numeri di u conte cù e to mani.
  5. 5. Mentre cuntate, focalizatevi nantu à u pugile abbassatu è cercate segni di debbulezza cum'è a pusizione di l'ochji, sguardu smaltatu, dilatazione di e pupille, mancanza di equilibriu stabile, tagli cattivi o sanguinamentu, ecc.
  6. 6. Ùn fate micca troppu focu annantu à u pugile in u cantu neutru, s'ellu ùn esce da u cantu furzendu vi à fermà u conte.
  7. 7. Aduprate e duie mani quandu cuntate da sei à dece.
  8. 8. Pone e mani in modu chì u pugile abbassatu li possa vede. Ùn ventilate micca, swing, ecc. Cù e vostre mani.
  9. 9. Ùn mostrate micca emozioni esagerate. In altre parolle, ùn fate micca u colpu troppu drammaticu.
  10. 10. Date a vostra decisione critica nantu à u vostru contu di 8 o 9. Hè cusì, ferma a lotta o lascia la cuntinuà.

U mumentu chì valutate u pugile, tenitelu à circa un bracciu di distanza.

Ùn venite più vicinu. Evita di tuccà u pugile. Pigliate una pusizione induve pudete darà sia voi stessi sia quanti chì assistenu a possibilità di vede a situazione di u pugile.

Se l'arbitru decide di piantà a partita, signalate a decisione agitendu una o e duie mani sopra a vostra testa.

Poi mustrate rispettu è cumpassione à u pugile caccendu u bocchinu è guidendulu versu u so angulu sè pussibule.

Se un pugile prutesta a vostra greva, fate un passu in daretu. Ùn liticate micca cun ellu o ùn dite condoleanze o scuse.

Se sceglite di cuntinuà a partita, pulite i guanti di u pugile è urdinate à i pugili di imballà.

Un'altra chjamata difficiule hè quandu un pugile soffre di un abbattimentu è si ne torna senza uttene un altru colpu.

In l'attaccu di Tzsyu-Judah, Judah hè falatu senza piglià un altru colpu è a partita hè stata poi fermata.

A currettezza o micca di l'interruzzione ùn hè micca un focus quì. Hè mintuvatu cum'è puntu di riferenza. Hè a meccanica è e cunsiderazioni per un arbitru in questa situazione chì discuteremu.

Ci hè parechje cose da cunsiderà in questa situazione.

In tutte e situazioni di abbattimentu, se un pugile scende, ci hè un conteggio obbligatoriu di ottu. Ciò significa chì ancu se u pugile si alza, l'arbitru deve cuntene à cuntà finu à un minimu di ottu.

Ancu una volta, à menu chì u pugile abbia bisognu d'attenzione immediata.

Se u cumbattente scende di novu dopu un colpu è durante u conte senza riceve un altru colpu, l'arbitru deve cuntinuà à cuntà (a menu chì u cumbattente sia chiaramente feritu è ​​abbia bisognu di assistenza medica immediata).

A sicurità hè di primura, ma à menu chì u cumbattante si trovi in ​​una situazione ovviamente periculosa, l'arbitru duveria cuntinuà à cuntà se u cumbattente casca una seconda volta senza culpisce di novu.

Questu hè à a discrezione è a discrezione di l'arbitru.

U sport richiede una conclusione finale prima di ogni partita. Tenendu questu in cunsiderazione quandu si piglia decisioni critiche hè vitale. Lascemu chì i "esperti" a chjaminu cum'elli volenu.

Leghjite puru: avemu pruvatu questi guanti di boxe è questi sò i migliori

VALUTA U BOXER FAADE

Mentre ùn ci hè un modu descrittivu per insegnà à qualcunu questu, ci sò indicazioni per cuntà una storia chì pò aiutà un Arbitru à piglià a so decisione critica. Alcune sò:

  • forte fatigue
  • Cambiamentu di culore di a pelle
  • Bocca aperta cù cattivu respiru pisanti
  • Postura sbilanciata o andatura
  • Mancanza di cuntrollu musculare
  • sguardu numb
  • Nausea o vomitu
  • Rivendicazioni nantu à un forte capu o mal di l'arechja
  • Cambiamenti pupulari
  • Cattivi tagli, lacerazioni o gonfi

Quandu si tratta di quest'ultima, in generale, ùn ci hè alcuna regula dura è rapida nantu à quandu fermà a lotta per via di tagli, lacerazioni o gonfiori.

Benintesa, qualsiasi sanguinamentu pesante o gonfiore chì interferisce seriamente cù a visione di u pugile deve probabilmente causà un stop.

E colonne di stu situ in a sezione "Sopranos of Ring Safety" discutenu temi pertinenti à i nostri temi è sò un must read per tutti i pugili, in particulare l'arbitri.

Tutte queste situazioni spiegate sopra sò potenzialmente periculose per a salute è a carriera di u pugile.

Un bon ghjudiziu è cunsultazione cù u medicu Ringside sò i migliori strumenti di l'arbitru in queste situazioni.

Hè a vostra chjama per piantà a partita. Esse attenti è pazienti.

Esaminate u pugile durante u cuntu è siate pronti per piglià una decisione. Ùn fermate micca cù u "vulete ripiglià". Hè finita. Per cuncentrazione!

ALTRA CUNSIDERAZIONE IMPORTANTE

Hè un conte di 10, nè più, nè menu. Tendenze recenti per ghjunghje à u conte di 8 o 9 sò di parlà cù u pugile abbassatu è di fà camminà versu voi.

Queste azzioni facenu chì u conte per piglià più di 10 secondi. Questa variazione da arbitru à arbitru è spessu, cuntà per cuntà, pò dà à un cumbattante un vantaghju ingiustu nantu à u so avversariu.

Dumandà à u pugile falatu s'ellu vole andà avanti è lascialu fà qualchi passi versu voi hè certamente accettabile. Tuttavia, ùn hè micca cunsigliatu di passà un periodu più longu.

Un arbitru ben furmatu è sperimentatu hè capace di valutà u pugile in u quadru di tempu dettatu da e regule.

ESSA PRESENTI CÙ U BUNNY BOXER

Un pugile pilatu deve esse seguitu subitu. A gioia di un pugile è a magnitudine di un avvenimentu ùn devenu micca ombreggiare a cundizione fisica di un pugile.

Ùn lasciate micca o ancu tantu chì un pugile battutu gira e spalle.

A cumpassione per u pugile barbutu hè obligatoria. Ùn lasciate mai un pugile incurvatu per preparassi. Guidà lu in u so angulu è caccià u so bocchinu induve hè pussibule.

Cù questu dettu, ùn fate micca troppu. Evite l'eccessi. U scopu hè di trattà un pugile battutu cun rispettu, micca di arrubà una stonda davanti à a camera.

L'arbitri parenu abbastanza ridiculi.

SCANTI DURI

Fans amanu u knockout. L'arbitri ne devianu teme. Un colpu solidu o una cumbinazione di colpi pò lascià vi cù un pugile falatu.

Falatu per u bè.

Allora a vostra carriera cambierà per sempre. Se ùn pensate micca, dumandate à un arbitru chì hà avutu una vittima pugile in u ring. U pugilatu hè un affare seriu, periodu.

Fate u vostru travagliu è fate sempre bè. E cunsequenze ponu esse orribili.

Se un esempiu di KO si verifica, l'arbitru chjamerà immediatamente u primu GP per esaminà u pugile. Stà cù u pugile finu à ch'ellu sia in cura di u duttore.

À a dumanda di u duttore, pò stà è aiutallu. Quandu l'arbitru ùn hè più necessariu, si caccia è informa subitu u riprisentante di u cumitatu è u supervisore di a so decisione.

Lascià u duttore è l'ispettore di prima manu per piglià cura di u pugile scaricatu subitu.

Hè impurtante à nutà chì ghjunghje à u numeru di 10 o micca ùn hè micca indicativu di a durata di un pugile pò esse suspesu.

A cumunicazione cù u medicu di u circondu in questu puntu criticu hè vitale per a sicurezza è u benessere di u pugile.

Joost Nusselder, u fundatore di referees.eu hè un venditore di cuntenutu, babbu è ama scrive nantu à tutti i tipi di sport, è hà ancu fattu assai sportu per a maiò parte di a so vita. Avà dapoi u 2016, ellu è a so squadra anu creatu articuli di blog utili per aiutà lettori fideli cù e so attività sportive.