Deve avè l'accessori Jiu Jitsu è tuttu ciò chì vulete sapè nantu à e regule

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  July 5 2020

Hè cun grande piacè chì scrivu sti articuli per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca u pagamentu per scrive recensioni, a mo opinione nantu à i prudutti hè a mo propria, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finiscite per cumprà qualcosa per mezu di unu di i ligami, possu riceve una cumissione per quessa. Più infurmazione

Cusì avete intesu parlà di l'ultima mania di fitness - qualcosa chjamatu Jiu Jitsu brasilianu (jiu jitsu da quì) - è vulete entre in questu. Hè stupendu!

Pensu chì u jiu jitsu (cù u judo) hà cambiatu a mo vita è pensu chì cambierà ancu a vostra. Ùn importa micca quanti anni o fisicamente (in) capaci site, pensu chì tutti ponu prufittà di u jiu jitsu.

Ma prima di inizià a vostra ricerca per amparà u jiu jitsu, ci sò alcune cose chì avete bisognu prima. Aghju riunitu un elencu di accessori chì avete bisognu per u jiu jitsu.

Accessori Jiu Jitsu

U Jiu Jitsu hè un sport cù parechje regule, soprattuttu quandu si tratta di vestiti. Per preparalli bè per ciò chì averete bisognu, aghju inclusu in questu articulu ciò chì pudete cumprà per e vostre sessioni di furmazione è cumpetizioni.

Fighjemu prima una di e più belle partite:

Requisiti per e divisioni Gi è No-Gi

U gi, o kimino, hè l'elementu principale chì avete bisognu per u jiu jitsu (a menu chì ùn fate micca no-gi). Averete prima bisognu di un Gi chì vi si adatta è di una cintura bianca chì và cun ellu. Quantu va, Hayabusa alcuni gis di jiu jitsu economici ma durevuli in vendita.

Requisiti Gi

Deve esse fattu cù cuttuni o materiale simile à u cuttuni. Ùn deve micca esse cusì spessa o dura chì sarebbe difficiule per l'avversariu di afferrà. Hè ubligatoriu chì u gi sia fattu cù tessutu intrecciatu.

EVA hè permessa in u collu.

Deve esse tuttu biancu, turchinu reale o neru. L'atleti maschili ùn sò micca permessi di portà camicie sottu à u so gi.

In e divisioni femminili, l'atleti devenu aduprà una maglia stretch o elastica chì prutege u so corpu sottu u gi.

L'equipaggiu di prutezzione cumprese: tazze, cuscinetti per l'inguine, cuscinetti per i pedi, attrezzi per a testa, forcine, scudi per l'ochji o altre attrezzature fatte di materiale duru chì puderebbenu causà ferite à un avversariu o atleta hè pruibita.

In divisioni di cinture nere adulte, l'urganizatori di l'eventi ponu richiede à l'atleti di avè duie supposizioni di culori diversi per distingue trà i dui cuncurrenti.

A cima di Gi deve ghjunghje sin'à a coscia di l'atleta è e maniche ùn devenu micca menu di 5 cm da u polsu quandu u bracciu hè parallellu à u terrenu.

I pantaloni Gi ùn devenu micca più di 5cm da l'ossu di a caviglia. L'omi ùn sò micca permessi di portà pantaloni di ogni tipu sottu à i pantaloni. E donne sò permesse di aduprà pantaloni di stoffa striscia sottu à i gi sempre ch'elli sianu più corti di i so pantaloni.

L'atleti devenu portà una cintura larga 4 à 5 cm è esse culuriti cù una punta nera secondu u so rangu (eccettu e cinture nere allora a punta deve esse bianca o rossa). A cintura deve esse purtata sopra a cima di a giacca Gi.

Avvolta intornu à a cintura è ligata in un nodu. Una volta aghjustata, ogni estremità di a cinta duverà esse longa da 20 à 30 cm.

E supposizioni dipinte sò illegali à menu chì a pittura sia cuncepita in una accademia o in un logò di sponsor. Ancu in questu casu, a pittura ùn deve micca marcà u gi di u so avversariu o duverebbenu cambià u so gi.

Un ispettore gi ufficiale verifica tutti i gis prima di pesà per assicurassi chì seguitanu e regule.

L'atleti ùn ponu micca cambià a so indiatura prima di u so primu ghjocu dopu esse ispezionati. Dopu à a prima partita, l'atleti ponu dumandà permessu di cambià è sottumessi una nova ispezione.

S'elli ricusanu di rispettà ste regule, l'atleta serà squalificatu.

Chì Gi devu cumprà?

Ci tenimu caru assai questu Gis di Hayabusa. Assai accessibile è dispunibule in i diversi culori biancu, neru è turchinu.

Hayabusa Gi in diversi culori per Jiu Jitsu

Vede più imagine

Eccu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à e supposizioni, si riducenu quandu li lavate, ma micca cusì spessu (a menu chì ùn li mette micca in u asciugatrice). Allora se site in mezu à e dimensioni, sceglite a taglia più grande.

Inoltre, avè un gi più grande vi farà un megliu ghjucatore di jiu jitsu perchè darà à u vostru avversariu più opportunità per afferrassi, aumentendu e vostre abilità difensive.

In termini di culore, vi cunsigliu un gi neru o turchinu perchè i gis bianchi si macchianu troppu prestu.

È ricordate, fate a vostra classe un favore è lavate u vostru Gi ogni settimana. Tigna hè prevenibile.

Requisiti No-Gi

Ghjuventù (età 4-17 anni): I cuncurrenti di a ghjuventù ponu purtà pantaloncini di ogni culore è una maglia elastica di ogni culore.

Omi: I Shorts di Cunsigliu devenu esse neri, bianchi o neri è bianchi è ponu cuntene finu à u 50% di u culore di u rangu di l'atleta.

Ùn sò micca permesse tasche, buttoni, snaps, pezzi di plastica o di metallu.

A lunghezza duveria esse più longa cà a mezza coscia, ma ùn deve andà sottu à u ghjinochju.

I pantaloni, i pantaloncini o i fusti in materiale elasticu (tippu di cumpressione) sò permessi fintantu chì sò neri è sò purtati sottu à i segni di regulazione.

E camicie devenu esse allungate è abbastanza longhe da copre a vita di i pantaloncini.

E camicie devenu esse nere, bianche o nere è bianche è cuntenenu almenu u 10% di u gradu di l'atleti.

E camicie chì sò 100% u culore di u rangu à chì l'atleta appartene sò ancu accettabili

Donna: E donne devenu portà shorts o pantaloni neri, bianchi, o bianchi è neri, chì ponu cuntene finu à u 50% di u gradu di l'atleti.

I pantaloncini o i pantaloni devenu esse fatti di tela elastica, ùn cuntenenu micca tasche, buttoni, presse o altri pezzi di plastica / metallu.

I pantaloncini devenu esse almenu abbastanza longu per toccà a mezza coscia, ma micca sottu à u ghjinochju.

E camicie devenu esse allungate è abbastanza longhe da copre a vita di i pantaloncini. E camicie devenu esse nere, bianche o nere è bianche è cuntenenu almenu u 10% di u gradu di l'atleti.

E camicie chì sò 100% u culore di u rangu à chì l'atleta appartene sò ancu accettabili

Rash Guard à Manica Lunga

A guardia di l'eruzione hè assai impurtante da portà perchè traspirerai assai. Puderete sia a guardia antirash sottu u vostru jiu jitsu gi, sia porterete a guardia antirash solo quando si fa una lotta no-gi.

In ogni casu, avete bisognu di un guardia eruzione.

Hayabusa hà qualchì grande guardia rash durabile. Sò un pocu più cari cà l'altri, ma uttenite ciò chì paghe. E guardie Hayabusa dureranu un pezzu.

Li avete in diverse gamme di prezzi:

Hayabusa Rash Guards per Jiu Jitsu

Vede più imagine

shorts di lotta

Shorts di lotta, o shorts MMA, sò shorts eccellenti da indossà quandu avete a lotta. Usanu velcro, sò leggeri è assorbenu bè u sudore. I vostri pantaloncini asciuganu prestu è ùn anu mai quellu odore di muffa dopu una sessione.

Pudete ottene questi pantaloncini da 50 à 70 $, secondu a marca, è à Bol.com anu un grande:

Shorts di lotta per Jiu Jitsu

Vede più imagine

para bucchinu

Se avete intenzione di tene i denti, averete bisognu di un paraurti. Mentre l'accidenti di bocca sò rari, sò abbastanza per fassi cunsiderà di portà una bocca mentre luttate.

Per i protettori buccali, vi raccomandu questu da Venum. Assicura chì ùn perde micca a paraula è chì duri assai tempu in listessu tempu.

Pulite cun sapone o pasta di denti dopu ogni usu.

U megliu sfida di venum à bon marché

(vede più imagine)

Leghjite tuttu quì quì i più boni pezzi per l'arti marziali

Cuscinetti per l'oreille

L'arechje di cavolfiore vene da assai tempu passatu à luttà.

Se avete intenzione di esse solu un lettore causale di bjj chì và solu à a scola qualchì volta à a settimana ma ùn participa micca à e sessioni di lotta in diretta, allora ùn avete probabilmente bisognu di questu. Ma se avete intenzione di luttà in diretta, probabilmente vorrete prutettori auditivi.

Hè cusì, sè ùn vulete micca uttene arechje di cavolfiore per via di a lotta. Venum sò boni, è dispunibule quì à Bol.com

Cuffie Venum per a Lotta

Vede più imagine

Ghjinochje per a lotta in Jiu Jitsu

Probabilmente vorrete luttà in ginocchiere se a vostra scola di jiu jitsu mette assai accentu nantu à a lotta permanente è i rimossi.

I ghjinochje pruteghjenu i vostri ghjinochji in casu di collisione cù a terra. Se a vostra scola di jiu jitsu ùn si focalizza micca troppu nantu à i luttari o i takedowns, pudete probabilmente scappà senza ginocchiere. Usu questi ghjinochje Match Pro di Rucanor.

Ghjinochje per a lotta in Jiu Jitsu

Vede più imagine

Eccu l'avete, l'attrezzi chì duvete avè quandu si principia u jiu jitsu. L'ultimi dui articuli (muffs di l'arechja è cuscinetti di ghjinochju per i takedowns) ùn sò micca assolutamente necessarii, secondu e vostre preferenze.

Tuttavia, i primi elementi sò indispensabili se vulete piglià u jiu jitsu cun voi. Bona Furtuna!

Gesti di Arbitru è Cumandamenti Verbali

Dà permessu à i cuncurrenti per entre in l'area di a cumpetizione
I bracci sò alzati à e spalle è piegate 90 gradi cù e palme rivolte in.

Cumanda verbale: N / A

Jiu Jitsu permessu di entràPrincipiu di a partita
U bracciu si stende in avanti è in ghjò per puntà versu a terra.

Cumanda verbale: Combate (com-ba-tchee)

Jiu Jitsu principia a partita
Pause a lotta, ferma u tempu è u timeout
E bracce stese à manca è à diritta à l'altura di e spalle

Cumanda verbale: Parou (pa-fila)

Pause Jiu Jitsu Match
Pena per stalla o falla grave
U bracciu currisponde à l'atleta penalizatu chì hè puntatu à u so pettu seguitu da alzà u pugnu à l'altura di e spalle.

Cumanda verbale: Lute! (lu-tchee) - Stalling
Cumanda verbale: Falta! (fal-tah) - Offesa grave

Jiu Jitsu ha il punto di rigore
Squalificazione
Arme sopra à l'altru cù l'avambracci incruciati è e duie mani in pugni. Seguitatu da indicendu a Cintura di l'Atleta squalificata cù a manu currispundente.

Cumanda verbale: N / A

squalifica di u jiu jitsu
Vantaghju
U bracciu chì currisponde à u vantaghju attribuitu da l'atleta hè stesu parallelu à u tappettu cù a palma aperta rivolta in ghjò.

Cumanda verbale: N / A

jiu jitsu regula di vantaghju
Dui (2) punti
(cacciatu, spazzà, ghjinochju nantu à u ventre)
U bracciu chì currisponde à l'atleta di puntuazione hè alzatu in altu cù duie dite.

Cumanda verbale: N / A

attribuendu dui punti in jiu jitsu
Trè (3) punti
(passu di guardia)
U bracciu chì currisponde à l'atleta di puntuazione hè alzatu in altu cù trè dite.

Cumanda verbale: N / A

attribuendu trè punti in jiu jitsu
Quattru (4) punti
(cuntrollu di muntagna o di daretu)
U bracciu chì currisponde à l'atleta di puntuazione hè alzatu in altu cù quattru dite.

Cumanda verbale: N / A

premia quattru punti in jiu jitsu
Deduzzione puntu
U bracciu currisponde à a persona penalizata à l'altezza di e spalle cù u gomitu piegatu è u palmu rivolti versu l'arbitru.

Cumanda verbale: N / A

deduzzione di punti in jiu jitsu
Atleta direttu per persunalizà u so Gi
I bracci incruciati à l'altura di a cintura.

Cumanda verbale: N / A

Personalizà Gi
Atleta direttu per rinfriscà a cintura
E mani à l'altura di a cintura simulanu u strettu di un nodu imaginariu di cintura.

Cumanda verbale: N / A

jiu jitsu serratura cintura
Ramintate à l'atleta di stà in l'area di cumpetizione
Dopu avè indicatu in a direzzione di l'atleta currispundente, punta un ditu versu u celu mentre faci un muvimentu circulare.

Cumanda verbale: N / A

stà in l'area di cumpetizione di jiu jitsu
Dì à l'atleta di stà in piedi
U bracciu allargatu indica quale duverebbe stà, seguitatu da u bracciu alzatu finu à l'altura di e spalle.

Cumanda verbale: N / A

jiu jitsu fighter stand upIndichi à l'atleta di vultà in terra à u locu assignatu
U bracciu currisponde à l'atleta allargatu finu à l'altezza di e spalle seguitu da puntendu versu u pianu.

Cumanda verbale: N / A

jiu jitsu torna in terra

Modi per vince

Presentazione:

Quandu un atleta tocca u so avversariu duie volte cù a manu o u pede, in terra, ellu stessu
Quandu l'atleta dumanda verbalmente a partita per piantà o sprimà u dulore.

Stoppa :

Quandu l'atleta dice chì soffre di crampi.
Se l'arbitru crede chì tene in postu causerà ferite gravi à l'atleta.
Se u duttore dice chì unu di l'atleti hè troppu feritu per cuntinuà a cumpetizione.
Quandu un atleta soffre di sangu insondabile dopu avè trattatu duie volte.
Quandu un atleta perde u cuntrollu di e funzioni corporee basiche o vomita.
Disqualificazione: Vede Penalità
Perda di cuscenza

Da marcà:

L'atleta chì guadagna u più punti hè dichjaratu u vincitore.
Se u numeru di punti hè uguale, l'atleta cù i più vantaghji serà u vincitore.
Se u numeru di punti È u numeru di benefici sò uguali, l'atleta cun u minimu penalità hè dichjaratu u vincitore.

Decisione:

S'ellu ci hè uguale u numeru di punti, u numeru di vantaghji È u numeru di sanzioni, hè u duvere di l'arbitru supervisore di dichjarà un vincitore.
L'arbitru deve sceglie l'atleta chì hà fattu una offesa maiò durante a partita.

Scelta casuale:

Sì i dui atleti sò feriti accidentalmente in una partita di semifinale o finale è u puntu hè uguale à u mumentu di l'accidentu, u risultatu serà determinatu da una selezzione casuale.

Puntu di Puntu

I punti sò attribuiti da l'arbitru quandu un atleta piglia una pusizione per 3 secondi consecutivi.

I punti ùn sò micca attribuiti per l'atleti chì rinuncianu à una pusizione per fà torna punti cù a stessa pusizione.

L'atleti chì ghjunghjenu à una pusizione di puntuazione mentre sò presi nantu à una guardia di sottumissione devenu prima liberassi è dopu tene a pusizione per 3 secondi prima chì i punti sianu attribuiti.

Nisun puntu di successu hè attribuitu quandu un atleta difende una spazzata è riporta u so avversariu à u so latu o in terra.
L'atleti chì difendenu u cuntrollu di daretu, induve l'avversariu hà unu o dui ganci in postu è micca un pede nantu à u tappettu, ùn ponu micca riceve dui punti o vantaghju relativi à a rimozione ancu dopu chì ellu / ella abbia stabilizatu a pusizione per 3 (trè) secondi.

L'atleti chì provanu à caccià prima chì u so avversariu sia in attesa riceveranu 2 punti o punti di vantaghju.

Se un atleta hà una presa nantu à i pantaloni di u so avversariu quandu u so avversariu tira a guardia è stabilizanu a pusizione superiore per 3 secondi, uttenenu 2 punti per un ritruvamentu.

L'atleti riceveranu punti cumulativi mentre avanzanu per una serie di pusizioni di puntuazione puntu, basta chì a stabilizazione di 3 seconde cuntinua da a prima pusizione à a prossima è chì 3 secondi addiziunali sò aghjuntu à l'ultima mossa di a serie prima chì i punti sianu chjamati. .

Quandu un atleta transita da a muntagna posteriore à a muntagna (o viceversa), è a seconda stabilizazione 3 si ottiene in entrambe e pusizioni, riceveranu punti 4 per ogni pusizione.

Pusizioni:

  • Takedown (2 punti)
  • Pass di sicurezza (3 punti)
  • Ghjinochju nantu à u stomacu (2 punti)
  • Mount and Back mount (4 punti)
  • Cuntrollu Back (4 punti)
  • spazzà (2 punti)

Beneficii

U puntu di vantaghju si guadagna quandu un atleta ghjunghje à una posizione di puntuazione puntu ma hè incapace di mantene u cuntrollu per 3 secondi cumpleti.
Quandu una mossa in una pusizione di puntuazione hè incompleta ma si avvicina chiaramente.

Quandu un atleta prova una sottumissione induve u so avversariu corre un veru risicu di esse inviatu.

I punti di vantaghju ponu esse attribuiti dopu a partita hè finita, ma micca dopu l'annunziu di i risultati.

I punti di vantaghju ponu esse attribuiti solu dopu chì ùn ci sia più possibilità di puntuà punti per quella pusizione.

Se un atleta hè attaccatu da una sottumissione è ghjunghje à unu o più punti di puntuazione, riceveranu un puntu di vantaghju.

Viulazione

(Vede Penalità per più infurmazione nantu à e cunsequenze di cummette una foul)

Violazione seria

Errori tecnichi:

  • Se u gi di un atleta hè inutile.
  • Se l'atleta lascia intenzionalmente a cumpetizione, li deve scappà.
  • Se un atleta prova à squalificà u so avversariu mettendu u so avversariu in una pusizione illegale.
  • Se un atleta ùn porta micca biancheria intima.
  • Se un atleta applica una sostanza scivolosa o oleosa à i so capelli, corpu o gi.
  • Se un atleta usa sostanze chì u rendenu appiccicosu.
  • Quandu un atleta prova à strangulà u so avversariu cù una o duie mani o mette pressione nantu à a trachea cù u so pulgaru.
  • Quandu un atleta impedisce u passaghju di l'aria coprendu u nasu è a bocca di u so avversariu.
  • Quandu un atleta chì difende una sola gamba u face, hà intenzionalmente u so cumpagnu chì hà colpitu a so testa in terra tenendusi in a cintura di l'attaccante è tirendulu in terra.
  • Un muvimentu simile à un suplex chì forza a testa o u collu di un avversariu in terra. (Un suplex takedown o sullivazione di un avversariu per a cintura per puntuà una presa hè permessu sempre chì a mossa ùn forza micca a testa o u collu di l'avversariu in terra)
  • Quandu un atleta utilizza un hold pruibitu in a so divisione.
  • Cugliera di u ghjinochju (più infurmazioni prestu!)

Vede: Tecniche Ilegali

Errori Disciplinari:

  • Aduprendu un linguaghju prufanu, gesti o altri cumpurtamenti offensivi versu u so avversariu, i funziunarii o u publicu.
  • A Mostra di Comportamentu Ostile.
  • Quandu un atleta morde, tira i capelli, colpisce o mette pressione nantu à i genitali o l'ochji.
  • Quandu un atleta ùn rispetta micca a serietà di a cumpetizione.
  • Violazione seria
  • Quandu un atleta si inginocchia o si stà senza presa annantu à u so avversariu
  • Quandu un atleta lascia a zona di cumpetizione per evità l'attaccu da l'avversariu
  • Quandu un atleta spinge u so avversariu fora di rimbalzu senza pruvà à marcà
  • Quandu un atleta si alza da terra per evità una lotta è ùn volta micca in terra
  • Quandu un atleta rompe a presa di u so avversariu chì guarda è ùn volta micca à luttà
  • Quandu un atleta caccia gi o cintura per piantà intenzionalmente a partita
  • Quandu un atleta afferra a manica di u so avversariu o a gamba di i pantaloni cù e dita in u vestitu
  • Quandu un atleta piglia a giacca o i pantaloni di u so avversariu, entre in a so giacca o mette u so bracciu attraversu a manica
  • Se un atleta cumunicà cù l'arbitru per qualsiasi ragione chì ùn sia micca medica o uniforme
  • Se un atleta ignora l'arbitru
  • Se un atleta lascia a zona di a cumpetizione prima chì l'arbitru annunzie i risultati
  • Quandu un atleta lascia a zona di a cumpetizione per impedisce deliberatamente à u so avversariu di compie o di tombà una spazzata (in questu casu, l'arbitru attribuirà 1 puntu di penalità à l'atleta chì hà lasciatu a zona di cumpetizione è 2 punti à u so avversariu)
  • In No-Gi, se un atleta afferra per tene i vestiti di u so avversariu
  • Se un atleta mette una manu o un pede nantu à a faccia di l'avversariu
  • Quandu un atleta mette u so pede in a cintura di l'avversariu
  • Quandu un atleta mette u so pede nantu à u reversu di u avversariu senza maniglie
  • Quandu un atleta mette u so pede nantu à l'etichetta di l'avversariu DETRO u collu, indipendentemente da a circustanza
  • Se un atleta usa a so cintura per aiutà cù un soffocatore
  • Se una cintura d'atleta hè allentata in ogni mumentu durante una partita
  • Quandu un atleta piglia più di 20 secondi per rilancià a so cintura durante una cumpetizione
  • Quandu un atleta cammina intornu à l'area di cumpetizione per evità una lotta
  • Quandu un atleta mette u so avversariu in una pusizione illegale
  • In Divisione Cintura Bianca, se un atleta salta in guardia chjosa mentre u so avversariu stà fermu

Falla di Stabilimentu:

  • Quandu un atleta ùn cerca micca a prugressione di a pusizione durante una cumpetizione o quandu un avversariu ùn permette micca u prugressu.
  • Quandu i dui atleti mostranu stalle in listessu tempu
  • Quandu i dui atleti sò guardiani in listessu tempu, anu 20 secondi per unu di elli per ghjunghje à a prima pusizione, avè una sottumissione in attesa o compie una mossa di puntuazione, l'arbitru interrompe a lotta è attribuisce tramindui cù penalità.

Sanzioni

(Verificate e Fiasche per vede un elencu di sanzioni severi, sanzioni severi è sanzioni di rivolta)

Punizioni pesanti

Penalità Tecniche: Disqualificazione à u Tempu di Violazione
Pene Disciplinari: Disqualificazione à u Tempu di Violazione

Punizioni Serie

Prima penalità: l'arbitru marcerà a prima penalità
2a penalità: Puntu di vantaghju attribuitu à l'avversariu di l'atleta penalizatu è 2u puntu marcatu per l'atleta penalizatu
3a penalità: 2 punti di vantaghju attribuiti à l'avversariu di un atleta penalizatu è un terzu puntu marcatu per un atleta penalizatu
4a Penalità: Disqualificazione
Tutte e penalità sò cumulative cumprese quelle ricevute per mancanza di cumbattività

Penalità

L'arbitru conta 20 secondi è dà un puntu di rigore
Se l'atleta hà digià ricevutu penalità severi, queste amende seranu aghjunte

Requisiti di a Competizione

L'atleti sò permessi di piglià u so pesu una sola volta

L'atleti ponu pesa senza bretelle di ghjinochju o di gomitu, ma devenu esse ispezionati
Atleti cù sperienza di lotta cullegiale, chì anu guadagnatu una cintura nera in Judo, o chì anu ghjucatu prufessiunale in MMA, ùn sò micca permessi di cumpete in a divisione di a cintura bianca.

Oltre à i so gi è attrezzature, l'atleta ùn deve avè nisuna scarpa o altri articuli permessi durante u torneu

I patch ponu esse posti solu in e zone autorizate di u gi

Nisun patch o testu hè permessu nantu à i vestiti chì cuntenenu testu o simboli chì ponu esse offensivi per u sessu, l'orientazione sessuale, l'etnicità, a cultura, a religione è a pulitica.

Nisuna macchia o testu deve esse piazzatu nantu à i vestiti chì prumove a viulenza, u vandalismu, l'atti sessuali, a droga, l'alcol o u tabaccu

Una etichetta di marca GI in a parte inferiore anteriore di u pantalone è un massimu di 36 cm quadratu hè permessa

Hè pruibitu l'usu di attrezzi per i pedi, copricapi, forcine, ghjuvelli, prutezzioni inguine o qualsiasi altru prutettore fattu di materiale duru chì puderia ferisce un avversariu. I prutettori per l'ochji sò ancu pruibiti in tutti i casi

E donne atleti sò permesse di copre u capu. U copricapu deve esse appiccicatu è fattu cù tessutu elasticu, ùn deve cuntene materiale duru o plasticu, ùn deve micca cuntene corde, deve esse senza loghi, esse cumpletamente neru

Ogni prutettore cumunu abbastanza grande da rende difficiule per u vostru avversariu a presa di u Gi hè pruibitu
U biancheria intima hè necessaria

Leghje più: i migliori guardiastichi di arti marziali

Joost Nusselder, u fundatore di referees.eu hè un venditore di cuntenutu, babbu è ama scrive nantu à tutti i tipi di sport, è hà ancu fattu assai sportu per a maiò parte di a so vita. Avà dapoi u 2016, ellu è a so squadra anu creatu articuli di blog utili per aiutà lettori fideli cù e so attività sportive.